sâmbătă, 16 iulie 2011

Câștigătoarele Giveaway-ului

A venit și timpul să aleg câștigătoarele. Bine, tot ce am avut de făcut a fost să le pun în lista lui Random și să hotărască el cine ce câștigă. Au fost 3 participante. Am avut 3 premii. În concluzie, toată lumea câștigă. Ceea ce nu poate decât să mă bucure.
Participantele au fost: Arsenie Irina, Theo, Simona Gavrila.

Vă mulțumesc fetelor pentru participare. Promit că o să vin cu lucruri din ce în ce mai interesante la următoarele giveaway-uri. Am învățat o mulțime de lucruri la acesta.

Dar să nu vă mai țin în suspans. Mai jos este dovada video.


Așadar,
Premiul I îi revine lui Theo
Premiul II se duce la Arsenie Irina, iar
Premiul III ajunge la Simona Gavrilă.


FELICITĂRI!


Voi contacta fetele pe mail. Și așa o să stabilim detaliile.

O zi FAINă!

P.S. Abia acum, când am vizualizat postarea, am observat calitatea slabă a imaginii. Îmi cer scuze pentru asta, stau mai prost la capitolul tehnica, mai am de învățat, dar fetele pot cere filmuletul oricând. Varianta originală se vede foarte bine.