miercuri, 16 martie 2011

A venit primăvara!

Pentru că a venit primăvara, m-am gândit că ar fi o idee bună să reîncep să port broșe. Nu aveam foarte multe, dar anul acesta m-am hotărât să-mi fac câteva, câte una pentru fiecare haină (una, pentru că nu-mi place să stau mereu să le schimb; pun una și așa o las până mă plictisesc).

După ce am făcut pentru mine, m-am gândit că poate vreți și voi.

Pentru astăzi, am făcut o floare portocalie, cu două straturi de petale, si multe frunze verzi. Este făcută din bumbac mercerizat, iar în spate este cusut un ac de broșă. Acul este cusut separat, așa că, de va fi cazul ca broșa să fie spălată, puteți să-l desprindeți, să spălați floarea în apă călduță, de mână, iar apoi să coaseți voi acul la loc. Broșa are un diametru de aproximativ 8,5 cm. Culorile pe care le-am folosit sunt portocaliu, galben și verde închis. S-ar putea să fie o diferență între ce se vede în poză și original, din cauza luminii sau a setărilor monitorului vostru.

Să aveți o zi FAINă!