duminică, 19 iunie 2011

Aplicații la alegere

Aceasta este o „bază” cu aplicații pe care le pot face eu pentru voi. O voi actualiza de fiecare dată când găsesc ceva frumos și/sau interesant.

Ce puteți face cu găsiți aici?
- le puteți aplica pe haine, genți, eșarfe, caiete și pe orice vă mai trece vouă prin căp'șor.
- vi le pot pune eu pe o bentiță de acest gen.
- vă pot atașa un ac de broșă.

Înainte de a vă uita la ele, vă rog să rețineți următoarele:
- culorile din fotografii s-ar putea să difere de cele reale din cauza setărilor monitorului și/sau din cauza blițului și/sau din cauza perioadei zilei în care am făcut pozele.
- dimensiunile afișate sunt pentru fir de bumbac; dacă veți alege un alt material se vor schimba, evident.
- prețul diferă de la aplicație la aplicație; vi-l voi spune în răspunsul meu la mailul vostru pentru comandă.
- puteți alege alte culori; în momentul în care comandați vom discuta în particular despre asta.
- denumirile sunt în engleză, pentru că modelele sunt luate din cărți/ de pe site-uri în această limbă și îmi este mai ușor să le găsesc; la fel, spre exemplu, frunzele sunt numerotate, dar nu în ordine, etc.

Spor la căutat!